Nowa Kia Ceed zadebiutuje publicznie podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, na początku marca 2018 r. Razem z pięciodrzwiowym hatchbackiem Kia pokaże w Genewie także drugą odmianę nadwoziową Ceeda.
Ceed trzeciej generacji został zaprojektowany, doskonalony i produkowany w Europie. Będzie wyróżniał się innowacyjnymi technologiami na pokładzie, nowoczesnymi silnikami oraz elegancką i dynamiczną sylwetką, a także sportowymi właściwościami jezdnymi.
Nowa Kia Ceed została zaprojektowana w europejskim centrum designu, które mieści się we Frankfurcie w Niemczech. Design nowego Ceeda, nawiązujący do wyglądu sportowego fastbacka o nazwie Stinger, sprawia, że kompaktowy model prezentuje się teraz bardziej dynamicznie. Układ jezdny nowego Ceeda, dostrojony do wymagań europejskich dróg i oczekiwań tutejszych kierowców. Gwarantuje jeszcze większą precyzję prowadzenia i zapewnia wyższy komfort podróżowania.
Model nowej generacji otrzymał również zmodyfikowaną pisownię nazwy. Dotychczasową cee’d zastępuje od teraz pisownia Ceed, która pochodzi od hasła „Community of Europe, with European Design”.
Nowa Kia Ceed trafi do sprzedaży wyłącznie w Europie już pod koniec drugiego kwartału 2018 roku.
>Znaczący przyrost wartości marki Kia oraz prestiżu całej gamy modelowej to także efekt oficjalnego partnerstwa z wiodącymi federacjami i organizatorami ekskluzywnych eventów sportowych o znaczeniu globalnym. Umowy sponsoringu z agendami FIFA, UEFA, NBA, LPGA czy też mistrzowskiego turnieju tenisowego Australian Open otwierają szereg okazji przyciągnięcia do marki Kia grupy ‘młodych duchem’ nabywców docelowych we wszystkich praktycznie regionach świata.